Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»
Releases

Release notes versie 2.2 (maandag 29 april 2013)

  • Wanneer men bij de rapporten het jaartal (de eerste parameter) aanpast, dan volgen de data van/tot mee. bvb stel in 2012 - data worden 01/01/2012 - 31/12/2012. Dit was in de vorige versie enkel zo bij administrator of superadmin rechten, maar is nu onafhankelijk van de rechtengroep.

  • Handtekening op boekingsdocument voor niet gevalideerde kosten:
    - Wanneer ALLE lijnen die worden samengevat in een boekingsdocument , afkomstig zijn van ‘validatie door vrijwilliger zelf’, dan staat onderaan links waar normaal de handtekening van de vrijwilliger komt de melding: “Alle kostenlijnen werden door vrijwilliger zelf gevalideerd”
    - Wanneer NIET ALLE lijnen die worden samengevat in een boekingsdocument , afkomstig zijn van ‘validatie door vrijwilliger zelf’ , dan staat onderaan links waar normaal de handtekening van de vrijwilliger komt de melding: “Niet alle kostenlijnen werden door vrijwilliger zelf gevalideerd , er is bijkomende handtekening vrijwilliger nodig”
    - Wanneer op een boekingsdocument alleen lijnen staan die door een beheerder ( of administrator of super- ) zijn ingegeven , dan staat er geen extra melding in dat vak.

  • Functies van vrijwilligers blijven tot 1 jaar nadat ze gestopt zijn toch nog selecteerbaar om kosten te registreren.

  • Foutmelding verholpen bij de consultatie van de kosten van een vrijwilliger indien deze geen actieve functies meer heeft, dit is vanaf nu mogelijk.

  • Wanneer een afdeling een kilometervergoeding instelt waarvan de bedragen gelijk zijn aan de maximale wettelijke bedragen, worden deze niet opgeslagen. Dit om problemen bij indexatie van de kilometervergoeding te vermijden.

  • Bij het verwijderen van een kost gaat het systeem vanaf nu enkel een mail naar de vrijwillliger sturen als deze ook de kost geregistreerd heeft.

  • Wanneer je bij een ambulanciersvergoeding een ambulaciersvergoeding en een maaltijdvergoeding ingeeft, dan verschijnt in het overzicht van de te valideren kosten een totaalsom, niet enkel de ambulanciersvergoeding.

Release notes (dinsdag 11 september 2012)

  • De niet actieve entiteiten zijn niet meer zichtbaar in de keuzelijst om een kost te registreren wanneer de einddatum van de entiteit overschreden is. Dus als een entiteit stopt op bv. 31/05, kan nog wel tot 15/01 van daaropvolgende jaar kosten kunnen ingegeven worden, maar uiteraard enkel kosten met prestatiedatum tot 31/05.

  • Niet actieve entiteiten zullen ook niet meer zichtbaar zijn in de rapporten in het jaar volgend op het jaar dat ze inactief werden. Een entiteit die bv. stopt op 31/12/2012 zal op de lijsten voor 2013 niet meer verschijnen.

Release notes versie 2.0. (donderdag 8 maart 2012)


  • Wanneer een vrijwilliger de applicatie wenst te verlaten en er zijn nog niet gevalideerde kosten op zijn naam in het systeem dan zal de vrijwilliger daar een verwittiging van krijgen.


  • Penningmeesters die een bepaalde kost ingebracht door een vrijwilliger niet onderschrijven dienen deze kostenvergoeding te verwijderen. Hierbij zal het systeem een reden van afwijzing vragen en vervolgens een mail sturen naar de betrokkene.

  • Kosten voor een bepaald jaar kunnen nog slechts ingebracht worden tot 15 januari van het daaropvolgende jaar.

  • De privacyverklaring is vanaf nu te raadplegen via deze link.

  • Kostenregistraties die door vrijwilligers ingediend werden en afgewezen werden door de penningmeesters blijven consulteerbaar. Klik hier voor meer info.

Release notes versie 1.3. (dinsdag 3 november 2011)

  • Enkele rapporten zijn vanaf nu beschikbaar . Eén daarvan is het overzicht kostenvergoedingen per vrijwilliger. Klik hier voor meer informatie.

  • Aanpassing van de controle bij de invoer van kosten van het type verplaatsingsvergoeding – KM in het bewezen kostensysteem. Het is nu mogelijk om de parkeerkosten in te voeren terwijl het aantal kilometers leeg is. Dus ofwel moet men het aantal kilometers invullen ofwel de parkeerkosten ofwel beide.

Release notes versie 1.2. (vrijdag 9 september 2011)

  • Alle tabellen hebben nu per rij een afwisselende achtergrondkleur (wit-grijs). Opmerking: In deze help zijn vaak nog oude afbeeldingen te zien zonder deze afwisselende kleur.


  • Er werd een maximum hoogte ingesteld op de verschillende tabellen. Dit om het eenvoudiger te maken om gegevens onderaan in een tabel te raadplegen of aan te passen.

  • Bij overschrijding van de fiscale grenzen zal er een banner zichtbaar zijn op het overzicht van de kosten. Klik hier voor meer info.

  • Bij de eerste aanmelding moet elke gebruiker zich akkoord verklaren met de algemene voorwaarden. Hij zal hiervoor een scherm te zien krijgen met de keuze om de algemene voorwaarden te accepteren of te weigeren. Klik hier voor meer info.

  • Vanaf nu kan men een inactieve functie slechts toevoegen aan een boekingsdocument tot maximum 15 januari van het jaar volgend op de stopzetting van de functie. Klik hier voor meer info.

  • Vanaf nu kan men doorklikken op de kosten van een entiteit naar een overzicht van de personen waaraan deze kosten verbonden zijn. Klik hier voor meer info.

Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11