Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»
Als je als penningmeester een ingegeven kost aanvaardt, dan verwerk je ze tot boekingsdocument. Indien om een bepaalde reden de ingegeven kost niet aanvaard kan worden (teveel kilometers, prestaties op verkeerde datum, … ) dan kan je een kost weigeren.

Een kost kan dus enkel geweigerd worden als deze nog niet verbonden is aan een boekingsdocument. Indien de kost reeds verbonden is aan en boekingsdocument, dan moet eerst het boekingsdocument verwijderd worden.

Een beheerder kan alle kosten weigeren die ingebracht zijn onder de eigen entiteit. Een administrator kan alle kosten weigeren.

Kosten kunnen verwijderd worden via de detailpagina van een bepaald vergoedingstype. Klik hier in de uiterst rechtse kolom op het vuilbak-icoon van de betreffende kost.

Afbeelding toevoegen

Figuur: kost verwijderen



Of vink de kosten aan die verwijderd moeten worden en klik rechts onderaan op de knop 'Verwijder kosten'.

Afbeelding toevoegen

Figuur: kost verwijderen



Volgend scherm komt tevoorschijn. Hierbij dien je de reden voor de weigering te geven. Vul bovenaan ook het e-mailadres van de vrijwilliger in (komt vanuit het CRM). Klik daarna rechts onderaan op de knop ‘Weiger kost en verstuur e-mail’.

Afbeelding toevoegen

Figuur: scherm voor verantwoording van weigering



Hierna is de kost verwijderd uit de lijst. De reden van weigering wordt per e-mail naar de vrijwilliger verstuurd. De geweigerde kost is voor de vrijwilliger consulteerbaar via de link Geweigerde kosten in het menu.
Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11