Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»
Een beheerder kan alle boekingsdocumenten verwijderen die ingebracht zijn onder de eigen entiteit. Een administrator kan alle boekingsdocumenten verwijderen.

Boekingsdocumenten kunnen verwijderd worden via de detailpagina van een bepaald type vergoeding. Klik hier in de uiterst rechtse kolom op het vuilbakicoon van het betreffende boekingsdocument.

Afbeelding toevoegen

Figuur: boekingsdocument verwijderen



Volgende kader komt tevoorschijn. Klik op de knop ‘Ja’ als u het betreffende boekingsdocument wil verwijderen.

Afbeelding toevoegen

Figuur: scherm voor bevestiging van verwijderen van het boekingsdocument



Hierna is het boekingsdocument verwijderd uit de lijst, en toegevoegd aan de lijst 'Verwijderde documenten' onderaan de pagina. Vanuit deze lijst kan men het oude boekingsdocument nog opvragen door in de tweede kolom links op het PDF-icoon te klikken. Het nieuwe annulatiedocument kan men opvragen door in de derde kolom op het PDF-icoon te klikken.

Afbeelding toevoegen

Figuur: verwijderd boekingsdocument



Terug naar Boekingsdocumenten
Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11