Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Overzicht van de procedure indien de vrijwilliger zelf zijn kosten inbrengt

Aangepast op di, 11 sep 2012 14:16 door Administrator Gecategoriseerd als kosten
  1. De vrijwilliger brengt de kosten in.
  2. De vrijwilliger valideert deze kosten alvorens ze tot boekingsdocument kunnen worden verwerkt.
  3. De penningmeester/boekhouder maakt een boekingsdocument aan.
  4. De penningmeester/boekhouder bezorgt het boekingsdocument aan de voorzitter die het bij goedkeuring voorziet van de nodige handtekeningen.
  5. Indien akkoord door de voorzitter, kan het boekingsdocument in de boekhouding geboekt worden en kan het door de penningmeester/boekhouder worden uitbetaald aan de vrijwilliger.
  6. Indien geen akkoord door de voorzitter: weigering van het document door de penningmeester/boekhouder.
  7. Een geweigerde kost komt in het menu onder ‘Geweigerde kosten’ terecht , en kan daar geraadpleegd worden.
  8. De vrijwilliger krijgt een e-mail met de reden van de weigering.
  9. De vrijwilliger kan dan een gecorrigeerde kost opnieuw ingeven.
  10. Terug naar stap 2.
Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11