Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Pagina geschiedenis: Bekijken kosten

Compare Page Revisions



« Oudere versie - Terug naar de geschiedenis - Nieuwere versie »


Pagina versie: di, 18 jan 2011 13:51


Per kostensysteem en vergoedingstype kan een gebruiker de gegevens opvragen. Hij kan indien nodig nog een subselectie maken met behulp van een begin- en einddatum (deze data moeten echter binnen hetzelfde jaar vallen). De beheerder en administrator krijgt ook een “toevoegen” knop te zien. Ook per kost lijn zal er een “verwijder” alsook een “editeer” knop beschikbaar zijn.

Zowel een administrator als een vrijwilliger krijgen alle kosten te zien, ongeacht aan welke entiteit deze kosten zijn verbonden.

De beheerder / administrator zal verschillende kosten kunnen selecteren door gebruik te maken van het keuzevinkje. Het totaal van de selectie moet zichtbaar zijn.

Een kost mag slechts verbonden zijn aan 1 document. Kosten die reeds verbonden zijn aan een boekingsdocument, zal men kunnen doorklikken naar het boekingsdocument in kwestie. Indien de kost reeds verbonden is aan een boekingsdocument dan zal men de kost in kwestie niet meer kunnen aanpassen of verwijderen. Men zal deze kost ook niet opnieuw kunnen selecteren om er een boekingsdocument van te maken. Men zal deze gekoppelde kost echter wel kunnen aanpassen of verwijderen, nadat men de koppeling heeft weggenomen.

Standaard moet de startdatum staan op de eerste dag van het jaar in kwestie en de einddatum op de laatste dag van het jaar in kwestie.

Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11