Te valideren kosten

Modified on di, 11 sep 2012 12:08 door Administrator — Gecategoriseerd als: kosten

Filmvoorbeeld: Hoe kan ik als vrijwilliger kosten valideren?



Wanneer een vrijwilliger zijn eigen kosten inbrengt, moet hij deze valideren. Dit is het bevestigen van de ingebrachte gegevens en de vervanging van de geschreven handtekening op de vroegere papieren kostennota . Indien hij dit niet doet kan de kost niet door een penningmeester/boekhouder omgezet worden naar een boekingsdocument en zal er dus ook geen uitbetaling volgen. (lees ook: Een ingegeven of verwerkte kost?)

Wanneer beheerders of administrators kosten voor zichzelf inbrengen, moeten zij deze ook valideren.

Wanneer beheerders of administrators kosten voor een vrijwilliger inbrengen, hoeven deze ook niet meer gevalideerd te worden. Zij mogen dit echter enkel doen o.b.v. een door de vrijwilliger getekend papieren document. Anders moeten deze kosten door de vrijwilliger zelf in applicatie worden ingebracht en door hemzelf worden gevalideerd.

Om kosten te valideren, klik op de link ‘Te valideren kosten’ in het menu.

Afbeelding toevoegen

Figuur: het menu



Vervolgens kom je op het overzichtscherm met de te valideren kosten. Duid de kosten aan die je wil valideren door het keuzevakje aan te vinken. Klik in het keuzevakje in de rode balk om ze allemaal te valideren. Vervolgens geef je onderaan je wachtwoord in en klik je op de knop ‘Valideer kosten’. De kost is nu terug te vinden bij het detailscherm van het betreffende vergoedingstype.

Afbeelding toevoegen

Figuur: scherm Te valideren kosten



Goed om weten: