Weigeren van kosten ingebracht door vrijwilligers
Modified on do, 13 sep 2012 15:53 door Administrator — Gecategoriseerd als: kosten
Als je als penningmeester een ingegeven kost aanvaardt, dan verwerk je ze tot
boekingsdocument
. Indien om een bepaalde reden de ingegeven kost niet aanvaard kan worden (teveel kilometers, prestaties op verkeerde datum, … ) dan kan je een kost weigeren.
Een kost kan dus enkel geweigerd worden als deze nog niet verbonden is aan een boekingsdocument. Indien de kost reeds verbonden is aan en boekingsdocument, dan moet eerst
het boekingsdocument verwijderd worden
.
Een
beheerder
kan alle kosten weigeren die ingebracht zijn onder de eigen entiteit. Een
administrator
kan alle kosten weigeren.
Kosten kunnen verwijderd worden via de
detailpagina van een bepaald vergoedingstype
. Klik hier in de uiterst rechtse kolom op het vuilbak-icoon van de betreffende kost.
Figuur: kost verwijderen
Of vink de kosten aan die verwijderd moeten worden en klik rechts onderaan op de knop 'Verwijder kosten'.
Figuur: kost verwijderen
Volgend scherm komt tevoorschijn. Hierbij dien je de reden voor de weigering te geven. Vul bovenaan ook het e-mailadres van de vrijwilliger in (komt vanuit het CRM). Klik daarna rechts onderaan op de knop ‘Weiger kost en verstuur e-mail’.
Figuur: scherm voor verantwoording van weigering
Hierna is de kost verwijderd uit de lijst. De reden van weigering wordt per e-mail naar de vrijwilliger verstuurd. De geweigerde kost is voor de vrijwilliger consulteerbaar via de link
Geweigerde kosten
in het menu.