Pagina geschiedenis: Weigeren van kosten ingebracht door vrijwilligers
Compare Page Revisions
Pagina versie: di, 11 sep 2012 11:49
Door beheerders en administrators
Een beheerder kan alle kosten verwijderen die ingebracht zijn onder de eigen entiteit. Een administrator kan alle kosten verwijderen.
Als je als penningmeester een ingegeven kost aanvaardt, dan verwerk je ze tot
boekingsdocument. Indien om een bepaalde reden de ingegeven kost niet aanvaard kan worden (teveel kilometers, prestaties op verkeerde datum, … ) dan kan je een kost weigeren.
Kosten kunnen verwijderd worden via de
detailpagina van een bepaald vergoedingstype. Klik hier in de uiterst rechtse kolom op het vuilbak-icoon van de betreffende kost.
Figuur: kost verwijderen Of vink de kosten aan die verwijderd moeten worden en klik rechts onderaan op de knop 'Verwijder kosten'.
Figuur: kost verwijderen Indien het gaat om een kost die je voor jezelf hebt ingegeven, komt de volgende kader tevoorschijn. Klik op de knop ‘Ja’ om de betreffende kost te verwijderen. Hierna is de kost verwijderd uit de lijst.
Figuur: scherm voor bevestiging van verwijderen van de kostIndien het gaat om een kost van een vrijwilliger, komt ook volgend scherm tevoorschijn. Hierbij dien je de reden voor de weigering te geven. Vul bovenaan ook het e-mailadres van de vrijwilliger in (komt vanuit het CRM). Klik daarna rechts onderaan op de knop ‘Weiger kost en verstuur e-mail’.
Figuur: scherm voor verantwoording van weigeringHierna is de kost verwijderd uit de lijst. De reden van weigering wordt per e-mail naar de vrijwilliger verstuurd. De geweigerde kost is voor de vrijwilliger consulteerbaar via de link
Geweigerde kosten in het menu.