Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Pagina geschiedenis: Verwijderen boekingsdocument

Compare Page Revisions



« Oudere versie - Terug naar de geschiedenis - Nieuwere versie »


Pagina versie: di, 18 jan 2011 16:16


Het moet mogelijk zijn om een bestaand boekingsdocument te verwijderen. De daaraan verbonden kosten moeten dan terug vrijgegeven worden. Ook moet het systeem een annulatiedocument opmaken. Hier moeten alle kosten (in negatief) op zichtbaar zijn. Zijnde de kosten die verbonden zijn aan het verwijderde boekingsdocument. Op dit document moet duidelijk de vermelding “annulatiedocument” staan.

Alle gebruikers moeten de verwijderde boekingsdocumenten alsook de daaraan verbonden annulatiedocumenten kunnen opvragen.
Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11