Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Pagina geschiedenis: Registreren van een kost

Compare Page Revisions



« Oudere versie - Terug naar de geschiedenis - Nieuwere versie »


Pagina versie: di, 18 jan 2011 13:56


Per jaar / kostensysteem en per type van vergoeding moet het mogelijk zijn om kosten toe te voegen. Voor elk type van vergoeding moeten er aparte controles worden uitgevoerd. Een beheerder (penningmeester) mag enkel maar kosten toevoegen voor zijn entiteit (de entiteit verbonden aan zijn functie). Een administrator mag kosten voor elke entiteit boeken. Een kost mag enkel worden geboekt in het verleden of tot en met vandaag (nooit in de toekomst).

Men moet geen ingave blokkeren. De vrijwilliger kan ervoor kiezen om de grenzen te overschrijden. In dat geval zal hij een fiscaal attest krijgen. De beheerder of administrator moet echter duidelijk verwittigd worden dat de grens overschreden gaat worden. De beheerder of administrator moet ook verzocht worden om de vrijwilliger in kwestie op de hoogte te brengen van deze overschrijding.
Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11