Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Pagina geschiedenis: Te valideren kosten

Compare Page Revisions



« Oudere versie - Terug naar de geschiedenis - Nieuwere versie »


Pagina versie: vr, 11 mei 2012 16:32


Bekijk hier een filmpje over de validatie van kosten: http://act.rodekruis.be/Help/Film/vrijwilliger kosten valideren.htm

Wanneer een vrijwilliger zijn eigen kosten inbrengt, moet hij deze valideren. Indien men dit niet doet kan de kost nooit door een penningmeester/boekhouder omgezet worden naar een boekingsdocument en zal er dus ook geen uitbetaling volgen.

Wanneer beheerders of administrators kosten voor zichzelf inbrengen, moeten zij deze ook valideren.

Wanneer beheerders of administrators kosten voor een vrijwilliger inbrengen, hoeven deze ook niet meer gevalideerd te worden. Zij mogen dit echter enkel doen o.b.v. een door de vrijwilliger getekend papieren document. Anders moeten deze kosten door de vrijwilliger zelf in applicatie worden ingebracht en door hemzelf worden gevalideerd.

Om kosten te valideren, klik op de knop ‘Te valideren kosten’ in het menu. Vervolgens komt men op het overzichtscherm met de te valideren kosten.

Afbeelding toevoegen

Figuur: scherm Te valideren kosten



Men duidt de kosten die men wil valideren aan door het keuzevakje aan te vinken.

Afbeelding toevoegen

Figuur: kosten valideren



Vervolgens geeft men opnieuw zijn wachtwoord in en klikt men op de knop ‘Valideer kosten’.

Afbeelding toevoegen

Figuur: ingeven wachtwoord



Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11