Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Pagina geschiedenis: Te valideren kosten

Compare Page Revisions



« Oudere versie - Terug naar de geschiedenis - Nieuwere versie »


Pagina versie: vr, 13 apr 2012 14:21


Bekijk hier een filmpje over de validatie van kosten: http://act.rodekruis.be/Help/Film/vrijwilliger kosten valideren.htm

Wanneer een vrijwilliger zijn eigen kosten inbrengt, moet hij deze ook valideren. Indien men dit niet doet kan de kost nooit door een penningmeester/boekhouder omgezet worden naar een boekingsdocument en zal er dus ook geen uitbetaling volgen.

Wanneer beheerders of administrators kosten voor zichzelf inbrengen, hoeven zij deze niet te valideren. Deze toegevoegde kost komt hier meteen in de lijst van kosten terecht.

Wanneer beheerders of administrators kosten voor een vrijwilliger inbrengen, hoeven deze ook niet meer gevalideerd te worden. Zij mogen dit echter enkel doen o.b.v. een door de vrijwilliger getekend papieren document. Anders moeten deze kosten door de vrijwilliger zelf in applicatie worden ingebracht en door hemzelf worden gevalideerd.

Om kosten te valideren, klik op de knop ‘Te valideren kosten’ in het menu.

Afbeelding toevoegen

Figuur: het menu



Vervolgens komt men op het overzichtscherm met de te valideren kosten.

Afbeelding toevoegen

Men duidt de kosten die men wil valideren aan door het keuzevakje aan te vinken.

Afbeelding toevoegen

Vervolgens geeft men opnieuw zijn wachtwoord in en klikt men op de knop ‘Valideer kosten’.

Afbeelding toevoegen



Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11