Welcome GuestInloggen

Kostenregistratie Help

Kostenregistratie






Zoeken
»

Pagina geschiedenis: Maken van boekingsdocumenten

Compare Page Revisions



« Oudere versie - Terug naar de geschiedenis - Nieuwere versie »


Pagina versie: di, 11 sep 2012 16:04


Filmpje: Als penningmeester een boekingsdocument aanmaken.



Opmerking: De start- en einddatum van een boekingsdocument moet altijd binnen hetzelfde jaar vallen.



Hoe een boekingsdocument maken?

Men kan boekingsdocumenten maken via de kostenpagina van een bepaald type vergoeding. Selecteer de gewenste kosten door gebruik te maken van het keuzevinkje in de linkerkolom. Klik daarna rechts onderaan op de knop 'Maak document'.

Afbeelding toevoegen

Figuur: kosten selecteren



Het totaal van de selectie is dan zichtbaar op volgend scherm. Kies uit de keuzelijst de betreffende functie van de persoon om aan het boekingsdocument te verbinden. Klik daarna nogmaals rechts onderaan op de knop “Maak document” om het boekingsdocument aan te maken.

Afbeelding toevoegen

Figuur: maak boekingsdocument



Opmerking: Een kost mag slechts verbonden zijn aan 1 document. Indien de kost reeds verbonden is aan een boekingsdocument kan men de kost in kwestie niet meer aanpassen of verwijderen. Deze kost kan ook niet opnieuw geselecteerd worden om er een boekingsdocument van te maken. Men zal deze gekoppelde kost echter wel kunnen aanpassen of verwijderen, nadat men de koppeling heeft weggenomen.

Opmerking: Indien een vrijwilliger zijn functie neerlegt en inactief wordt, kan de functie slechts geselecteerd worden tot maximum 15 januari van het daaropvolgende jaar om aan een boekingsdocument te verbinden. Voor meer uitleg, ga naar de pagina Kosten verbinden aan een boekingsdocument: actieve functies



Verdere info:


Deze help is geldig voor versie 2.0 van de kostenregistratie applicatie.

© 2011 - Rode Kruis-Vlaanderen, Motstraat 40, 2800 Mechelen - tel. 015 44 33 22 - fax 015 44 33 11